تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مهم ترین مشخصات دوربین مدار بسته هایک ویژن


انتخاب دوربین مناسب همواره یکی از دغدغه های کارشناسان و طراحان یک سامانه دوربین مدار بسته است .یک طراح خوب بر اساس نیاز حفاظتی مشتریان و شرایط پروژه ، دوربین مناسب را انتخاب می کند ،در این راه مشخصات هر دوربین که در برگه مشخصات فنی دوربین ثبت شده می تواند تا حدود زیادی راهگشا باشد . در این محتوا ، برخی از مهمترین مشخصات دوربین هایک ویژن را توضیح می دهیم .


عامل حیاتی در انتخاب دوربین هایک ویژن ، وضوح تصویر دوربین است .هر چه رزولوشن دوربین بیشتر باشد ، اندازه و میدان دید دوربین بیشتر است و می توان فضای وسیع تری را پوشش داد .


سرعت تصویر برداری دوربین هایک ویژن ، از دیگر ویژگی های مهمی است که باید بصورت توامان با رزولوشن دوربین مورد توجه قرار بگیرد .هر چه فریم ریت – FPS دوربین بیشتر باشد ، پهنای باند و در نتیجه حجم تصویر دوربین بیشتر خواهد بود .


عامل مهم دیگر ،کدگذاری هوشمند تصویر دوربین است ، فرمت های H.264 ، H.265 و … می تواند پهنای باند و حجم تصاویر را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد .


فیلتر های جبران کننده نور مانند BLC ، WDR ، HLC و …در دوربین هایک ویژن ، باعث می شود که بهترین کیفیت تصویر دوربین را در اختیار داشته باشیم . دوربین های هوشمند تر از فیلتر های بیشتری پشتیبانی می کنند .


دوربین های هوشمند هایک ویژن با آنالیز تصویر – VCA ، به کاربران امکان می دهد تا بر اساس نیاز موارد مختلف را تحت نظر داشته باشند و بر اساس رویداد های متعدد ، موارد را شناسایی و اطلاع رسانی نماید .


ویژگی مهم دیگر دوربین ، امکان تصویر برداری در شرایط کم نور یا هوای تاریک می باشد ، قابلیت دید در شب دوربین بر اساس شعاع دید در شب مورد نیاز در برگه مشخصات فنی دوربین هایک ویژن بیان شده است .

بیشتر بخوانیم: نصب دوربین مداربسته تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

گستره دمایی و رطوبتی هر دوربین در دیتا شیت دوربین مشخص شده است و کارشناس سیستم های نظارتی بر اساس این مشخصه می تواند دوربین مناسب را جهت نصب در نقاط مختلف کشور انتخاب نماید .


عامل مهم دیگر در برگه مشخصات فنی دوربین ، توان مصرفی دوربین است که هنگام محاسبه دستگاه برق اضطراری – UPS و یا سوئیچ POE از آن استفاده می شود .


امکان نصب میکروفن یا بلند گو بر روی دوربین هایک ویژن ، عامل مهم دیگری است که طراح سامانه نظارت تصویری در برگه مشخصات فنی دوربین می تواند آن را پیدا کند . برای اینکه طراحی یک سیستم مدار بسته به نحو مطلوب انجام شود ، مشخصات فنی دوربین هایک ویژن باید توسط طراح سیستم امنیتی مورد توجه قرار بگیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد