تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

دوربین اسپید دام هایک ویژن


یکی از مهمترین دوربین هایی که در سیستم تحت شبکه یا توربو اچ دی هایک ویژن وجود دارد ، دوربین متحرک یا اسپید دام می باشد . نصب دوربین گردان با نصب دوربین های معمولی کمی متفاوت است از این سو برای نصب آن باید ملاحظات متعددی را لحاظ نمود . در این محتوا ، برخی از مهمترین مواردی را که باید هنگام نصب دوربین متحرک هایک ویژن به آن توجه کنیم را برای شما توضیح می دهیم .

 

برخی از مهمترین اصطلاحات مهم دوربین اسپید دام هایک ویژن

  • امکان Preset چیست ؟

در هر دوربین اسپید دام ، کاربر می تواند بر روی هر نقطه ی دلخواهی تصویر دوربین را تنظیم کند ، این تنظیم شامل حرکت افقی ، عمودی یا زوم بر روی هدف می باشد . هر کدام از این نقاط یک Preset نامیده می شوند و کاربران می توانند پس از تنظیم این امکان بر روی دوربین به سادگی و پس از یک کلیک به نقطه ی تعریف شده بروند . دوربین های اسپید دام هایک امکان تعریف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا

  • امکان Patrol چیست ؟

یک پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته می شود . در دوربین هایک ویژن می توان حداکثر از هر 32 عدد Preset یک پاترول ساخت . همچنین نهایتا هشت Patrol در هر دوربین متحرک هایک ویژن قابل تعریف می باشد .

نکته : پیش از تعریف پاترول و فراخوانی پی ریست ها ، مطمئن شوید که Preset  ها به درستی تعریف شده باشند.

  • امکان Pattern چیست ؟

یک Pattern از پشت سر هم قرار گرفتن حالت های مختلف دوربین گردان شامل حرکت در سطح افق ، حرکت در سطح عمودی ، زوم بر روی یک نقطه و … ساخته می شود همچنین در دوربین های متحرک هایک ویژن می توان حداکثر 4 عدد Pattern در دوربین تعریف نمود .

با توجه به مفاهیم مطرح شده بالا و ماموریت دوربین متحرک ، کاربر نصب دوربین می تواند بر اساس نیاز مشتریان و محل نصب دوربین از قابلیت های Preset ، Pattern و یا Patrol استفاده کند .

برای استعلام   قیمت دوربین مداربسته  می توانید به وبسایت شرکت مهرتجارت مراجعه کنید و از تخفیفهای ویژه این شرکت بهره مند شوید.

از دوربین اسپید دام هایک ویژن در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟

دوربین speed dome یا دوربین گردان ، همیشه جزو اولویت های مشتریان بوده است ، اما هنگامی که صحبت از قیمت این دوربین ها می شود ، تقریبا همه این مشتریان عطای این دوربین را به  لقای آن می بخشند . اما اگر قیمت دوربین متحرک نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا باید از این نوع دوربین در پروژه ها استفاده شود ؟ در این محتوا برخی از مهمترین کاربرد های دوربین اسپید دام هایک ویژن را معرفی می کنیم .

 

از دوربین اسپید دام هایک ویژن (  hikvision  ) در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟


دوربین گردان هایک ویژن ، امکان چرخش در سطح افقی و عمودی را دارد و به علاوه می تواند بر روی تصویر زوم کند ، لذا شعاع دید بالایی را پوشش می دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب می تواند کاربری های متعددی داشته باشد .


همانطور که شاید بدانید ، دوربین اسپیددام بیشتر جنبه نظارتی دارد و نمی توان به تنهایی از آن دوربین برای حفاظت از یک مکان استفاده کرد ، دلیل این موضوع هم جهت دید دوربین است ، هنگامی که دوربین متحرک روی یک جهت زوم می کند ، سایر جهات از دید دوربین پنهان می ماند و دقیقا به همین دلیل نباید از دوربین PTZ به تنهایی برای پوشش فضاهای مهم استفاده کرد .

نصب دوربین مداربسته یکی از کارهای تخصصی است که نیاز به دقت فراوان دارد، برای  دریافت خدمات  نصب دوربین مداربسته  پیشنهاد ما این است که با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید.
بهترین راهکار استفاده از دوربین speed dome در پروژه هایی است که بیشتر نیاز به نظارت وجود دارد و کاربر دوربین با زوم روی قسمت های دوربین ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده می کند اما در پروژه هایی که با هدف نظارت و تشخیص بیشتر انجام می شود بهتر است از دوربین های اسپید دام هایک ویژن بهمراه دوربین های ثابت ، جهت پوشش بخش های مختلف یک مکان مشخص استفاده کنیم .
هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در دنیا ، همواره تلاش کرده تا بهترین دوربین های مدار بسته دنیا را تولید و به بازار عرضه کند ، از این رو ده ها مدل دوربین اسپیددام تحت شبکه و HD را می توان در بین تولیدات این کمپانی مطرح دنیا پیدا کرد ، برای انتخاب مناسب ترین مدل دوربین اسپید دام ، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم استفاده کنید . پرشیا سیستم نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا سبد کامل محصولات  این شرکت را در اختیار دارد

 

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد