تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

هایک ویژن جایزه Red Dot را کسب کرد

روبات هوشمند سری MR-Q3-LR  طبق اعلام نظر استفاده کنندگان این تجهیزات در ۵۹ کشور دنیا توانست جایزه Red Dot  را در زمینه طراحی ویژه کسب کند.

معمولا ربات ها از طراحی ویژه و جمع و جوری برخوردار هستند، ربات سری MR-Q3-LR   هایک ویژن  از جمله ربات های هوشمند هستند که کاربران می توانند برنامه های پیچیده و مختلفی را روی آنها برنامه ریزی و اجرا کنند. در واقع ربات ها عملیات پیچیده را به سادگی و با دقت اجرا می کنند از این رو مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر این قابلیت سفارشی سازی و همچنین انعطاف پذیری قابل قبول آن باعث شد تا ربات هایک ویژن بتواند رضایت هیئت داوران را جلب نماید.

بدنه ربات هایک ویژن از آلیاژ آلومینیوم است و بدنه ی زیبای آن توجه را جلب می کند دو دیفرانسیل و دو چرخ در هر طرف ربات، حرکت کردن و تعادل ربات هایک ویژن را تضمین می کند میدان دید مناسب آن در کنار ناوبری و موقعیت مکانی دقیق از ویژگی های این وسیله هوشمند می باشد. پشتیبانی از پروتکل  IP54 باعث شده بتوان از این ربات ها در موقعیت های پر گرد و غبار و مرطوب استفاده کنیم و عملکرد ربات ها مطلوب باشد.

ربات هوشمند مخصوص انبار هایک ویژن یک نمونه اصلی از روبات های متحرک به حساب می آید که در مقیاس وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. همزمان با توسعه بازار استفاده از تجهیزات الکترونیک مانند ربات روز به روز در حال افزایش است معمولا ربات ها در حوزه هایی مانند تولید تجهیزات الکترونیکی، تولید خودرو، انبار قطعات حجیم، خرده فروشی، غذا و نوشیدنی، پزشکی و مواردی شبیه به آن استفاده می شود.

برای آگاهی از قیمت دوربین مداربسته  به وبسایت شرکت مهر تجارت مراجعه کنید.

تقریبا ۸۰۰ ربات هوشمند مخصوص انبار هایک ویژن در پروژه انبار تانگو در غالب دو فاز استفاده می شوند تا تامین تجهیزات و پشتیبانی از قطعات را با توجه به نیاز مشتریان انجام دهند، آنها روزانه بیش از یکصد میلیون یورو کالا جابجا می کنند بدون اینکه هیچ اعتراضی داشته باشند، استفاده از این راهکار باعث کاهش ساعت های پیک کار و افزایش کارایی و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده شده است. علاوه بر آن آخرین تکنولوژی های بهینه سازی محصولات بزرگ به کار گرفته شده و در حدود ۵۸ درصد در نیروی انسانی صرفه جویی می شود و ۸۴ درصد بهره وری سیستم افزایش پیدا می کند که این موضوع یک خبر خوب برای صاحبان این صنعت می باشد.

جایزه طراحی Red Dot در سال ۱۹۹۵ در آلمان بنا نهاده شد و یکی از سه جایزه برتر در زمینه طراحی صنعتی می باشد ، از جوایز دیگر مهم جایزه iF Design Award  آلمان و همچنین جایزه IDEA Awards  آمریکا می باشد. شهرت جایزه Red Dot بخاطر معیارهای دقیق ارزیابی محصولات آن می باشد. این شامل سه جایزه در قسمت طراحی محصول ، طراحی مدل ارتباط و انتقال اطلاعات و مفهوم طراحی می باشد. محصول انتخاب شده باید ویژگی های متفاوتی از جمله ویژگی های نو آورانه داشته باشد ویژگی هایی که آن را از محصولات مشابه خود ممتاز کرده و به عنوان بهترین محصول معرفی کند.

بعد از آنکه شما اقدام به خرید دوربین مداربسته کردید، نیازمند خدمات نصب دوربین مداربسته   خواهید بود. پیشنهاد ما این است که کل پروسه خرید تا نصب را به شرکت مهر تجارت واگذار کنید.

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      خرید دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد