تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته شمارش افراد هایک ویژن مجهز به هوش مصنوعی


شرکت هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر در حوزه دوربین مدار بسته اخیرا توانست جایزه Protector & Wik را در حوزه نظارت تصویری و امنیت کسب نماید. نمایندگی هایک ویژن این جایزه را به خاطر دوربین دام دو سنسوره با قابلیت شمارش افراد مدل iDS-2CD6810F/C کسب کرده است. این جایزه با توجه به رای خوانندگان مجله و وب سایت انجام شده است و هایک ویژن به انتخاب مردم توانست جایزه Protector & Wik را به خود اختصاص دهد.

دوربین شمارنده هایک ویژن به عنوان یک راه حل حیاتی در اجرای برنامه های مختلف کاربران ایفا می کند این دوربین با جمع آوری اطلاعات با ارزشی مانند تعداد افرادی که به یک منطقه وارد یا از آن خارج می شوند به مدیران کسب و کار کمک می کند. همچنین این دوربین مداربسته با شمارش تعداد افراد درون یک ناحیه می تواند میزان تراکم افراد را تشخیص داده و اطلاعات اولیه برای تصمیم گیری نرم افزار هوشمند و NVR هایک ویژن را در اختیار آن می گذارد. تشخیص پرسه زدن افراد در یک ناحیه و اطلاع رسانی توسط دوربین می تواند هر اقدام مشکوکی را اطلاع داده و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری نماید. از دوربین های مخصوص شمارش افراد هایک ویژن می توان در مناطقی مانند سالن های ورزشی ، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ ، موزه ها و مواردی شبیه به این برای تشخیص صف یا شمارش افراد استفاده کرد.

آلن ژو مدیر منطقه ای آلمان هایک ویژن در این خصوص گفت : ما از دریافت این جایزه خیلی خوشحال و ذوق زده هستیم ، تیم ما همواره در تلاش بوده تا محصولات با کیفیت با قابلیت های جدید و منحصر به فرد را تولید نماید. به طور مثال مشتریان ما می توانند از محصولات مدار بسته مبتنی بر هوش مصنوعی ما برای پوشش نیازهای حفاظتی خود استفاده کنند .

درباره Protector & Wik

Protector & Wik یک مجله قدیمی و قدرتمند در حوزه اطلاع رسانی و تست فناوریهای امنیتی و حفاظتی است که به زبان آلمانی فعالیت می کند و به صورت روزانه تحولات سیستم ها و برند ها را در مناطق آلمانی نشین ارائه می دهد. سال 2018 ششمین دوره از جوایز Protector & Wik به عنوان جایزه فناوری برتر امنیتی به شرکت های برتر ارائه شد. آنها هر سال سه محصول برتر را در 4 حوزه دوربین مدار بسته ، سیستم های کنترل تردد ، سیستم های اعلام سرقت و خانه هوشمند به شرکت های برتر اعطا می کنند.

بیشتر بخوانید : نصب دوربین مداربسته     تی وی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد