تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

Twitter و طرح دعوی قانونی علیه خرابکاران اینترنتی


تویتر بزرگترین میکروبلاگینگ وب، یکی از صد سایت معظم اینترنتی است که از دست فعالیت های خرابکارانه و ترافیک اسپم به ستوه آمده است. این شرکت پس از طراحی تاکتیک های فنی، به اقدام حقوقی روی آورده است...

Twitter Logowww.ParsCms.com

Twitter تصمیم دارد علیه پنج گروه از سازندگان ابزار که به ساخت نرم افزارهای مخرب و spam ها مشغول اند و جامعه‌ی 140 میلیون نفری کاربران فعال تویتر را هدف قرار داده‌اند، شکایت کند. بر این اساس تویتر طرح دعوی قانونی خود را بر ضد این پنج گروه که داخل یا خارج ایالات متحده، مشغول به تولید اسپم هستند در دادگاه اقامه خواهد کرد.

 

صاحبان تویتر: ما قصد داریم برای اولین قدرت نفوذ و توان حقوقی تویتر را به همه آنهایی که فکر حمله به این سایت را در سر خود می پرورند نشان دهیم.

آنچنان که در اعلامیه Twitter آمده است، این وب سایت قصد دارد تا با اقامه‌ی دعوی خود در دادگاه به قلب توطئه کنندگان و سازندگان ابزارهای مخرب وب حمله کرده و دیگران را از قدرت خود و عاقبت دست درازی به این وب سایت، آگاه سازد. این شکایت علیه سه شرکت با نام‌های JL4 Web Solutions که ابزار TweetAttacks را آماده ساخته، شرکت Skootle Corp که TweetAdder را طراحی نموده و سازنده ابزار TweetBuddy، تنظیم و ارائه شده است.

در لیست متهمان شکواییه تویتر اسامی دو نفر به نام‌های Garland Harris و James Lucero نیز به چشم می خورد که اتهام آنها گذاشتن ابزارهای مخرب در وب سایت شخصی شان است، که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توان Twitter را مورد حمله قرار داد.

 

توییتر

سال 2009 نقطه اوج حملات اسپمی به تویتر

بر اساس اعلامی که در مارس 2010 از سوی وبلاگ رسمی Twitter، در رابطه با حضور Spammerها در این وب سایت، منتشر شد، این‌گونه برداشت می‌شود که در حدود 11% کل توییت های رد و بدل شده در آگوست 2009، اسپم بوده‌اند. تویتر تلاش کرد طی مدت زمان کوتاهی ترافیک توییت های هرز را به دو درصد کاهش دهد و تا حدودی نیز موفق به این کار شد.

هزینه‌ی مواجهه و مقابله‌ی تویتر با هرز توییت¬ها در حدود 700 هزار دلار تخمین زده شده است. به همین منظور تویتر در نظر دارد با شکایت از عاملان وقوع اسپم ها، از خسارات مالی بیشتر به خود جلوگیری کند.

تلاش‌ها ادامه دارد

Twitter در تلاش است تا با یافتن راهکارهای فنی و مهندسی از ادامه‌ی تحرکات جریان توییت های اسپم در این وب سایت، جلوگیری کند. برای مثال هفته‌ی گذشته با استفاده از ابزاری جدید که ساخته‌ی دست مهندسین Twitter بوده، توانایی تشخیص tweet های هرز، بسیار بالاتر رفته است. این ابزار از یک کوتاه کننده‌ی لینک‌ نیز استفاده می‌کند که با کمک آن می‌تواند مقصد tweet ها را ساده تر بیابد و از رد و بدل شدن لینک‌های مخرب جلوگیری کند.

امکان یافتن حساب‌های کاربری افرادی که به ارسال tweet های مخرب می‌پردازند نیز، در آینده‌ی نزدیک فراهم خواهد شد. در ژانویه‌ی 2012، تویتر شرکت امنیتی Dasient را خریداری کرد تا با استفاده از تکنولوژی¬های آن تلاش‌های خود را در مقابله با فعالیت‌های غیر مجاز و مخرب spam ها، ادامه دهد و توان بازدارندگی خود را به طور مستمر بالا ببرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد