تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

با استفاده اکانت Google تان به شبکه خود در YouTube متصل شوید


گوگل و یوتوب ، دو شبکه محبوب وب ، با یکدیگر دست همکاری دادند تا یک بار دیگر کابران وب و اینترنت را به شگفتی و تحسین وادار کنند...

www.ParsCms.com

از این به بعد کاربران Google+ می توانند شبکه یوتیوب خود را با استفاده از مشخصات پروفایل خود در Google+ راه اندازی کنند. این موضوع میتواند تعامل بسیار جالبی را بین گوگل و یوتیوب به وجود آورد.

کاربران می توانند ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند و آنها را در یوتیوب و Google+ و Google+ Hangoutsمشاهده کنند. همین طور قادرند ویدئوهای دوستان خود را در Google+ مستقیما در یوتیوب مشاهده کنند.

البته این لینک ازGoogle+ تنها برای کاربرانی فعال شده است که تا به حال از شبکه یوتیوب استفاده نکرده باشند. اگر شما علاقمند هستید می توانید از این امکان بهره مند شوید.

چقدر جالب است که ویدئوها در یوتیوب ، توسط بازدیدکنندگان امتیاز بگیرند و نظرشان را در مورد آن بیان کنند مورد آن نظرات کاربران قرار بگیرد و این موضوع در Google+ هم قابل مشاهد باشد.

تصور ادامه همکاری هایGoogle + و یوتیوب واقعا حیرت انگیز است. هر چند این سرویس هنوز در حال رشد و عیب یابی است اما گوگل تلاش خود را در این راستا متمرکز کرد و دست بردار نخواهد بود. چه شود؟! امپراطوری وب را داشتن ارزش این زحمات را دارد. مهم این است که Google + و یوتیوب هر دو به یک اندازه دارای محبوبیت در رسانه های اجتماعی هستند و این موضوع تا حد امکان برای ادامه فعالیت های این دو شرکت قابل توجیه می باشد.

 

www.ParsCms.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد