تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

استفاده از لینکدین برای بازاریابی

استفاده از لینکدین linkedin برای بازاریابی یکی از مزیت های این شبکه اجتماعی به شبکه های اجتماعی رقیب است. امکانات بازاریابی لینکدین linkedin دروازه های جدیدی را برای فروش کالا و ارائه خدمات برای هر شرکتی می گشاید.

لینکدین linkedin امکانات بازاریابی خودرا بصورت بسیار حرفه ای ارائه میدهد. این بدان معنی است که علاوه بر آنکه به شما امکانات گسترده ای برای معرفی شرکت، کالا و خدمات میدهد. ولی از قراردادن تبلیغات اسپم نیز جلوگیری می کند. هدف لینکدین linkedin، لینک کردن تولید کنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات به مشتریان بلقوه است و نه تبلیغات بی هدف برای افراد.

 

استفاده از لینکدین برای بازاریابی

 

استفاده از لینکدین linkedin برای بازاریابی

برای بکارگیری لینکدین linkedin برای بازاریابی ابتدا باید مراحل زیر را اجرا کنید.

  • نصب لینکدین linkedin (برای موبایل های هوشمند)
  • ورود به سایت لینکدین linkedin (برای کابران pc)
  • ایجاد اکانت لینکدین linkedin
  • ایجاد یک پروفایل کامل از خود همراه با عکس
  • درج مطالب مرتبط با کالا و خدمات خود

لینکدین linkedin در سایت business.linkedin.com امکانات حرفه ای بازاریابی و تبلیغات کالا را معرفی و ارائه میدهد. برای استفاده از این ابزارها دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  • آدرس https://business.linkedin.com/marketing-solutions را در مرورگر خود وارد کنید.
  • در این صفحه روی دکمه آبی رنگ بزرگ با عنوان Create Company Page کلیک کنید.
  • در صفحه بعد اگر اکانت لینکدین linkedin دارید با آن وارد شوید. در غیر اینصورت یک اکانت جدید بسازید.
  • صفحه شرکتی یا Company Page میتواند یک آدرس سفارشی داشته باشد آدرس را وارد کنید.
  • روی دکمه Create page کلیک کنید.

 

صفحه ورود لینکدین

 

تا اینجا ما یک اکانت لینکدین linkedin و یک صفحه برای بازاریابی در لینکدین linkedin ایجاد کرده ایم. در ادامه باید هدف خود را معین کنیم. با اینکه لینکدین linkedin اصرار دارد که ما تنها به مشتریان بلقوه تبلغات خود را نشان دهیم. ولی برای شروع کار ما نیاز داریم که تعداد افرادی که صفحه ما را مشاهده می کنند را افزایش دهیم. حتی اگر افرادی که به صفحه ما در لینکدین linkedin می پیوندند. هرگز مشتری ما نشوند. در این مرحله میتوانید با کمک جستجو افرادی را که تمایل بیشتری برای دیدن کالا و خدمات شما را دارند را بیابید. مثلا یک شرکت طراحی سایت میتواند گرافیست ها، برنامه نویسان، عکاسان صنعتی،... را جستجو کند و یک سایت عرضه باتری خودرو در لینکدین linkedin میتواند به دنبال نمایندگی های مجاز تعمیرات خودرو، فروشندگان خودرو دست دوم و مالکان خودروها باشد.

صفحه شرکتی Company Page خود در لینکدین linkedin را بهینه کنید

صفحات شرکتی صفحاتی هستند که برای جذب خریدار ایجاد میشود. این صفحات نیاز مبرمی به مخاطب دارند. اولین بهینه سازی که باید بر روی صفحه شرکتی خود انجام دهید. بهینه سازی برای جستجو است. اگر صفحه شما برای واژه هایی که مخاطبان شما جستجو می کنند بهینه شده باشد. طبیعتا صفحه شما بازدید بهتری خواهد داشت. برای بهینه کردن صفحه خود در لینکدین linkedin برای جستجو باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • درج کلمات کلیدی: در بخش اطلاعات پروفایل شرکت company profile information از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. کلمات کلیدی باید دقیقا مشخص کنند کار شما چیست. برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب به این سوال پاسخ دهید که مشتریان شما برای پیداکردن شما چه کلمه کلیدی را جستجو می کنند.
  • به صفحه لینکدین linkedin خود لینک ایجاد کنید: ایجاد لینک به صفحه شرکتی خود در لینکدین linkedin از سایت و وبلاگ های شرکت رتبه صفحه لینکدین linkedin را بالا خواهد برد.
  • اشتراک گذاری مطالب مرتبط: اشتراک گذاری مطالب مرتبط با کالا و خدمات خود میتواند. تعداد کاربرانی را که به صفحه شما مراجعه می کنند را بالا ببرد.

 

فالورهای لینکدین

 

افزودن پلاگین تعداد دنبال کنندگان صفحه لینکدین linkedin شرکت یکی از راهکارهای بالابردن تعداد بازدید کنندگان یک صفحه نشان دادن اعتماد سایر کاربران به آن صفحه است. برای نمایش اعتماد سایر کاربران میتوان از پلاگین نمایش تعداد دنبال کنندگان صفحه لینکدین linkedin استفاده کرد. برای انجام اینکار مراحل زیر را انجام دهید.

  • آدرس https://developer.linkedin.com/plugins/follow-company را در صفحه خود وارد کنید.
  • با اکانت لینکدین linkedin خود وارد شوید.
  • کد پلاگین را به کپی کنید.
  • کد کپی شده را به صفحاتی از سایت خود اضافه کنید.

نکته : این تکنیک برای هنگامی است که تعداد کاربران صفحه لینکدین linkedin به عدد معقولی مثلا بالای 700 نفر رسیده باشد. افزودن مدیا به صفحه خود تصاویر و ویدئوها میتوانند تاثیر صفحات شما را افزایش دهند. لینکدین linkedin به شما امکان افزودن عکس و ویدئو را میدهد. ویدئوها بصورت هات لینک در لینکدین linkedin پخش میشوند. ولی عکس ها را میتوان مستقیما روی لینکدین linkedin بارگذاری کرد. استفاده از اسپانسر لینکدین linkedin اسپانسر لینکدین linkedin به شما امکان میدهد که در ازاء پرداخت مبلغی کسب و کار خود را بصورت محلی و برای مشتریان بلقوه تبلیغ کنید. نکته : تعداد شرکت های ایرانی که از این روش استفاده می کنند بسیار کم است. این نکته میتواند باعث شود مشتریان شما به چنین تبلیغاتی بیشتر جواب مثبت دهند. زیرا که در معرض حجمه تبلیغات بیشمار قرار نگرفته اند و دید منفی نسبت به این تبلیغات ندارند.

استفاده از ابزار تبلیغات لینکدین linkedin

Ad Campaigns در واقع جزئی از سیستم اسپانسری لینکدین linkedin است که امکان ایجاد کمپین های تبلیغاتی در لینکدین linkedin را به شما میدهد. میتوانید با ابزارهایی مانند تگ منیجر گوگل، لینک های تبلیغاتی خود را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. این امکان لینکدین linkedin هم شامل پرداخت هزینه میگردد.

 

صفح نخست لینکدین

 

تبلیغات در رایگان در لینکدین linkedin

هنگامیکه وارد اکانت خود در لینکدین linkedin میشوید با صفحه ای شبیه صفحه زیر مواجه میشوید. زمانیکه شما به لینکدین linkedin وارد میشوید و اندازه دستگاه در ظاهر آن تاثیر میگذارد. همانطور که مشاهده می کنید اولین منو از بالا سمت چپ HOME نام دارد. با کلیک روی این دکمه شما امکان ارسال ایده، عکس، ویدئو و مقاله را خواهید داشت.

 

ارسال ایده در لینکدین

ا- نحوه ارسال ایده در لینکدین linkedin

ارسال ایده در لینکدین linkedin شبیه ارسال یک مطلب روی دیوار فیسبوک و یا ارسال Public در گوگل پلاس است. تمام کاربران میتوانند مطالب منتشر شده بصورت ایده را مشاهده کنند. برای ارسال ایده کافیست در کادر ورود متن که در وسط صفحه قرار دارد و عبارت Share an artcle,….,or idea در آن نوشته شده است. کلیک و مطلب خود را وارد کرده و دکمه Publish را بزنید. برای تبلیغ یک صفحه از سایت باید لینک صفحه را در این کادر وارد کنیم. درست مانند فیسبوک و گوگل پلاس اگر در صفحه خود عکسی داشته باشید. لینک شما با عکس موجود در صفحه و عنوان صفحه در پایین پست به نمایش در خواهد آمد. نکته : در هر ایده بیش از یک لینک درج نکنید. در روز بیش از یک پست لینک دار قرار ندهید. در غیر این صورت ممکن است اکانت شما اسپم تشخیص داده شده و حذف شود.

 

درج مقاله در لینکدین

 

2- درج مقاله در لینکدین linkedin

برای درج مقاله در لینکدین linkedin روی دکمه Write an article در زیر کادر درج ایده کلیک کنید. در این قسمت میتوان مقاله ای با ویژگی های زیر درج کرد.

  • عکس بالای مقاله
  • عنوان مقاله
  • متن مقاله
  • درج عکس، ویدئو، کد و... در متن مقاله

بعد از کلیک روی دکمه Publish به شما امکان درج هشتگ داده میشود. مثال: #بازارایابی_در_لینکدین linkedin. هشتگ ها قابل جستجو هستند و علاوه بر افزودن قابلیت جستجو به مقالات میتوان از آن ها بعنوان برچسب استفاده کرد و مقالات بهم مرتبط را با یک هشتگ در یک لیست قرار داد. مثال : #آموزش_لینکدین linkedin را در همه مقالات مربوط به لینکدین linkedin قرار میدهیم و به این ترتیب هنگام جستجوی این هشتگ تمام مقالات مرتبط به لینکدین linkedin لیست خواهند شد.

استفاده از @ در لینکدین linkedin

شبکه های اجتماعی به شما امکان میدهند که افراد خاصی را در متن خود لینک کنید تا بصورت ویژه متوجه مقاله شما بشوند و یا کاربران صفحات شما به مراجعه به صفحات آنها نیز ترغیب شوند. لینکدین linkedin برای افزودن افراد به متن های ارسالی از کاراکتر @ استفاده می کند. شما میتوانید با این کاراکتر مشتریان خاص خود را بصورت خاص از درج محتوایی آگاه کنید.

نحوه استفاده از @ در بازاریابی لینکدین linkedin

یک سایت فروش لباس زنانه و مردانه را در نظر بگیرید. این سایت فرضی 200 مشتری زن و 200 مشتری مرد در لینکدین linkedin دارد. این سایت براحتی میتواند لیست مشتریان خود در لینکدین linkedin را بصورت مجزا در یک فایل متنی درج کند. حالا فرض کنید که این سایت یک لباس مجلسی زنانه به سایت خود اضافه نموده و میخواهد در لینکدین linkedin آن را تبلیغ کند. برای آنکه مشتریان زن فروشگاه بصورت خاص متوجه این تبلیغ شوند. کافیست به سراغ لیست مشتریان زن رفته و به ابتدای نام کاربری آنها یک حرف @ اضافه کند و آنها را از افزوده شدن این لباس آگاه کند. نکته : اغلب نرم افزارهای ویرایش متن با کلید ctr+h به شما اجازه ویرایش چندین کاراکتر را بصورت همزمان میدهند. در نرم افزار ماکروسافت ورد میتوان بسادگی با یک ماکرو به اول تمام خطوط، کاراکتر @ را افزود. میتوان هنگام لیست برداری از مشتریان نیز به ابتدای نام کاربری آنها @ را اضافه کرد تا براحتی بتوان در آینده از آن استفاده کرد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد