تولید محتوا بحث داغ امروز شرکت های آی تی شده که چندیست به لطف موتورهای جستجو، توجه همه سازمان ها و صاحبان کسب و کاری که میخواهند از طریق راه کارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای وب فارسی دیده شوند معطوف به این موضوع شده. موتور جستجوی گوگل تا حدی قوانین بهینه سازی سایت ها را هوشمندانه و سخت گیرانه طرح ریزی کرده که صاحبان وب سایت یا سازمان ها و برندها مجبور شده اند به تولید محتوای واقعی روی بیاورند؛ محتوایی که واقعا برای خواننده مفید است.
اما اتفاق نا خوشایندی که در این میان افتاده این است که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها شروع به سفارش تولید محتوا داده و امروز با پدیده ای به نام محتوای سفارشی در فضای وب مواجه شده ایم. محتوایی که در واقع عمق و یا اصالت جدی ندارد و صرفا برای گنجاندن یکسری کلمات کلیدی در متن و تولید محتوای مفید برای موتورهای جستجو و نه برای خوانندگان واقعی تولید شده است.
هرچند محتوای وب فارسی از نظر حجم و به جز مواردی چند از نظر کیفیت و ناب بودن نسبت به محتوایی که به زبان انگلیسی موجود است تقریبا قابل نادیده گرفتن است و حرفی برای گفتن ندارد، اما درصد محتوای سفارشی در وب فارسی اگربیشتر از کل وب نباشد کمتر نیست (که عارضه یابی این موضوع جای مطالعه، بحث و پژوهش دارد که در این مطلب کوتاه مجال طرح آن نیست)!
در این میان، سرویس هایی کم نظیری مانند سایت موضوع آزاد پدید آمده اند که با هدف تولید محتوای با کیفیت، ناب و واقعا مفید و بدون اعتنا به موتورهای جستجو شروع به کار کرده اند که پیشنهاد میکنیم هم به عنوان بازاریاب محتوا و هم به عنوان خواننده هوشمند و آگاه حتما از این سرویس استفاده کنید.
1. طراحی سایت
2. سئو سایت
7. طراحی سایت
8. سئو سایت
10. طراحی سایت شرکتی
12. طراحی سایت تهران
13. طراحی سایت
14. سئو سایت