تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنعت حفاظت تصویری

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازایابی عصبی چیست؟

برای پاسخ به سوال بازاریابی عصبی چیست. باید بگوییم که بازاریابی عصبی ترکیب دو علم بازاریابی و عصب شناسی است. در بازاریابی عصبی برای تشخیص بهترین روش بازاریابی از روش های بالینی عصب شناسی استفاده میشود. بازاریابی عصبی با تهیه اسکن هایی از مغز در حالتهایی مانند ، تصمیم برای خرید ، انجام خرید، پرداخت هزینه کالای خریداری شده انجام میشود. به این ترتیب بازاریاب ها میتوانند برای نحوه بازاریابی خود تصمیمات درستی اتخاذ کنند. با مطالعه مغز در هنگام خرید بازاریاب ها میتوانند برای سهل کردن انجام معاملات به فرمول های جدید و کاربردی تر دست یابند.

بازاریابی عصبی چیست

نتیجه بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی مطالعات کاملی بر روی مشتریان و خریداران انجام داده و نتایج آن در کتب ، مجلات و روزنامه ها منتشر شده است. اگر بخواهیم نتیجه کلی از این مطالعات را بیان کنیم باید بگوییم که مطالعات بازاریابی عصبی نشان داده است که مغز انسان در هنگام خرید بیشتر با احساس خود خرید می کند و نه با منطق خود، این نکته یک سوال برای ما ایجاد میکند: آیا باید از منطق در بازاریابی و فروش دوری کنیم؟ خیر بخش منطق مغز باید احساس رضایت مناسبی داشته باشد. در غیر اینصورت معامله ممکن نیست.

سوال دیگر چگونه یک بازاریابی و فروش براساس بازاریابی عصبی را انجام دهیم؟

با توجه به مطالعات انجام شده شما هنگام بازاریابی باید ابتدا مغز را وادار به پذیرش سخنان خود کنید، این جمله به این معنی است که منطق مغز را قانع کنید که خرید کالا و خدمات ارائه شده شما امری منطقی است.

 گام دوم: باید احساسات را وارد بازی کنید. در اینجا شما باید با مشتری دوست شوید ولی یادتان باشد این دوستی نباید بخش منطق مغز را قلقک دهد. یعنی اینکه دوستی خود را بشکلی ابراز ندارید که بخش منطق مغز شما را پس بزند.

گام سوم : مهمترین گام در فروش و بازاریابی کار با بخشی از مغز است که وظیفه رفع نیاز های روزانه مانند غذا خوردن ، آب نوشیدن و غیره را به عهده دارد. در این بخش شما باید مشتری را قانع کنید که خرید محصول و کالای شما یکی از نیاز های مشتری را برطرف میکند.

مثال های عملی در بازاریابی عصبی:

آیا میتوان برای بازاریابی عصبی مثالی کاربردی ارائه داد؟

بله قطعا میتوان مثال های کاربردی در بازاریابی های عصبی را ارائه داد در اینجا میتوان این مثال را بعنوان یک مثال ساده از بازاریابی عصبی ذکر کرد:

(در مثال زیر برای ساده تر شدن و قابل فهم بودن، یک فروش ساده در یک مبل فروشی را توضیح داده ایم.)

یک فروشگاه مبل را در نظر بگیرید که یک مشتری برای خرید یک مبل راحتی وارد آن شده است شما بعنوان یک فروشنده میخواهید بر اساس اصول بازاریابی عصبی شانس فروش مبل را بیشتر کنید. به این ترتیب دیالوگ های خود را به این صورت شروع کنید.

سلام و احوال پرسی گرم ولی کمی رسمی، سوال از نوع کالای مد نظر، تا اینجای کار شما برای مشتری احترام قائل شده اید و باعث شدید که بخش منطق مغز او برای ماندن و دیدن نمونه مبل های احساس آرامش کند.

در گام بعد باید منتظر پاسخ مشتری باشید. سعی کنید کمی از مشتری فاصله بگرید تا از رفتار او متوجه تمایل او شوید. در این بخش ما میدانیم که ممکن است مشتری بخواهد مبل راحتی بخرد ولی مغز او در بخش تصمیم گیری برای نیاز های اولیه، مشتری را به خرید یک مبل کلاسیک تر سوق دهد و یا برعکس.

با توجه به اینکه در صورتی که از مشتری سوال کنید او جوابی را که مغز منطقی میدهد را بازگو می کند، ولی خرید مشتری در نهایت بر اساس نظر بخشی از مغز است که به آن مغز قدیم می گویند و برای رفع نیاز های ضروری تصمیم گیری می کند باید بر اساس مشاهدات خود عمل کنیم.

گام بعدی سنجش اختلاف بین خواسته بیان شده مشتری و تمایل رفتاری او میباشد. اگر بعنوان یک فروشنده متوجه شدید که مشتری اعلام می کند که مبل راحتی میخواهد ولی مبلمان های کلاسیک را برای بیشتر مورد توجه قرار میدهد. باید وارد عمل شوید و به مشتری پیشنهاد مبل نیمه راحتی و یا نیمه کلاسیک بدهید.

توضیح : مشتری اعلام کرده مبل راحتی میخواهد ولی مغز او به او اجازه خرید مبل راحتی را نمی دهد. اگر به او بگوییم مبل کلاسیک بخرد، مغز منطقی او با ما مخالفت می کند. اگر به مشتری طبق گفته خود او مبل راحتی پیشنهاد دهیم مغز قدیم او مانع خرید خواهد شد. به این ترتیب ما با استفاده  از یک واژه به نام مبل نیمه راحتی هم بخش منطق مغز را قانع کرده ایم و هم با نشان دادن مبل های کلاسیک ساده بخش احساسی مغز را قانع کرده ایم و به این ترتیب فروش تسهیل میشود.

یک قدم دیگر در این فروش تعیین زمان ایجاد دوستی است. هنگامی که مبل نیمه راحتی را به مشتری معرفی می کنید کمی از رسمی بودن خود بکاهید و کمی با مشتری صمیمی تر شوید. از شوخی های مناسب سن و جنسیت مشتری استفاده کنید. و شروع به صحبت های کمی خصوصی تر مانند شغل و سرگرمی های مورد علاقه مشتری بکنید و یا در باره شهر محل تولدش بپرسید. از پاسخ های مشتری برای ایجاد صمیمت بیشتر از طریق گفت گو های کوتاه استفاده کنید.

در این گام شما مغز منطقی را مختل می کنید و مغز میانی را که وظیفه حفظ ما از خطرات را دارد را فعال می کنید. باید مراقب این بخش از مغز باشید. این بخش اگر شما را دوست تشخیص دهد، شما برنده اید. اگر شما را یک فروشنده سود جو تشخیص دهد باخته اید. از اغراق درباره کیفیت مبل و توضیح جزئیات ساختاری در مبل در این بخش از فروش بشدت بپرهیزید. حتی در صورتی که مشتری از شما سوال تخصصی کرد. جواب هایی کلی به او بدهید.

مثلا در پاسخ به سوال چوب مبل چیست؟ صادقانه به او بگوید تولید کنندگان که میگویند چوب راش ولی خوب، همه میدانیم که میزان کل واردات چوب راش به ایران از چوب بکار رفته در مبلمان ها در ایران کمتر است.

در این بخش به مشتری اعلام کنید که کیفیت چوب های بکار رفته بسیار بالاست و شما خود را متعهد میدانید که از بهترین کارخانجات تولید مبل خرید کنید و در منزل خودتان از همین مبل ها استفاده می کنید. در این بخش میتواند با این سوال که راستی برای نهار خوری چه برنامه ای دارید؟ آیا میخواهید نهارخوری صفحه چوب داشته باشه و یا صفحه شیشه ای؟ و خواستن نظر مشتری در باره هر کدام کاری کنید که مشتری خود را صاحب نظر بداند.


مطالب کاربردی و مفید در زمینه طراحی و سئو سایت / پربازدیدهای 98

1.      طراحی وب سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

6.      طراحی وب سایت

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

9.      طراحی سایت تهران

10.  طراحی سایت

11.  طراحی وب سایت

12.  طراحی سایت شرکتی

13.  طراحی سایت فروشگاهی

14.  طراحی سایت تهران

15.  طراحی سایت

16.  طراحی وب سایت

17.  طراحی سایت شرکتی

18.  طراحی سایت فروشگاهی

19.  طراحی سایت تهران

20.  طراحی سایت

21.  طراحی وب سایت

22.  طراحی سایت شرکتی

23.  طراحی سایت فروشگاهی

24.  طراحی سایت تهران

25.  طراحی سایت

26.  طراحی وب سایت

27.  طراحی سایت شرکتی

28.  طراحی سایت فروشگاهی

29.  طراحی سایت تهران

30.  طراحی سایت

31.  طراحی وب سایت

32.  طراحی سایت شرکتی

33.  طراحی سایت فروشگاهی

34.  طراحی سایت تهران

35.  طراحی سایت

36.  طراحی وب سایت

37.  طراحی سایت شرکتی

38.  طراحی سایت فروشگاهی

39.  طراحی سایت تهران

40.  طراحی سایت

41.  طراحی وب سایت

42.  طراحی سایت شرکتی

43.  طراحی سایت فروشگاهی

44.  طراحی سایت تهران

45.  طراحی سایت

46.  طراحی وب سایت

47.  طراحی سایت شرکتی

48.  طراحی سایت فروشگاهی

49.  طراحی سایت تهران

50.  طراحی سایت

51.  طراحی وب سایت

52.  طراحی سایت شرکتی

53.  طراحی سایت فروشگاهی

54.  طراحی سایت تهران

55.  طراحی سایت

56.  طراحی وب سایت

57.  طراحی سایت شرکتی

58.  طراحی سایت فروشگاهی

59.  طراحی سایت تهران

60.  طراحی سایت

61.  طراحی وب سایت

62.  طراحی سایت شرکتی

63.  طراحی سایت فروشگاهی

64.  طراحی سایت تهران

65.  طراحی سایت

66.  طراحی وب سایت

67.  طراحی سایت شرکتی

68.  طراحی سایت فروشگاهی

69.  طراحی سایت تهران

70.  طراحی سایت

71.  طراحی وب سایت

 

 

 

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. سئو
  5. طراحی وب سایت
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت تهران
  9. طراحی سایت
  10. سئو سایت
  11. سئو
  12. طراحی وب سایت
  13. طراحی سایت شرکتی
  14. طراحی سایت فروشگاهی
  15. طراحی سایت تهران
  16. طراحی سایت
  17. سئو سایت
  18. سئو

PHP چیست؟


PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.

هر روز وب سایت ها گسترش پیدا میکنند و مخاطبان بیشتری را در بر میگیرند. تا به حال بیش از 125.000.000 دامنه در اینترنت ثبت شده است که نشان دهنده گسترش سریع اینترنت می باشد. با بزرگ شدن و زیاد شدن مخاطبان وب سایت ها دیگر HTML پاسخگوی نیاز مدیران وب سایت ها نبود، از این رو به زبانی نیاز بود تا بتواند مانند نرم افزارهای Dektop عمل کند و به راحتی قابل گسترش باشد. زبان هایی مانند PHP, Asp, Java و ... به وجود آمدند تا به وب سایت ها خدمت کنند. در این مقاله شما را تا حدودی با زبان برنامه نویسی PHP آشنا میکنیم و نگاه کوتاهی به تاریخچه و عمل کرد PHP خواهیم انداخت.

 

PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.
php در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ارایه شد. از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در این زبان اسکریپتی تحت لینوکس ایجاد شده است و در حال حاضر نسخه 5 آن توسط تیم گسترش دهنده php عرضه شده است. تا به امروز حدودا بیش از 35.000.000 وب سایت از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب خود استفاده کرده اند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین زبان های اسکریپتی به حساب می آید.

برخی از رقبای php عبارتند از: Perl, JSP, ColdFusion و ASP.NET اما زبان php برتریهای بسیاری در مقایسه با رقیبان خود دارد مانند:
کارایی بالا، واسطه های مختلف برای سیستم پایگاه های اطلاعاتی مختلف، کتابخانه داخلی برای انجام امور متداول، هزینه پایین، امنییت بالا و ... یکی از نکات مهم زبان php مستقل از محیط کار بودن آن است، بدین صورت که در تمامی کامپیوترها و سیستم عامل ها قابل اجرا است. php روی لینوکس، ویندوز و ... به سادگی اجرا میشود.

برنامه های php را به وسیله مرورگر وب اجرا میکنیم. به وب سایتی که برنامه php در آن قرار دارد میرویم و با در خواست ما سرور کدهای php را تجزیه و تحلیل میکند و پاسخ آن را به صورت html به ما نشان میدهد. با استفاده از زبان php میتوان وب سایت هایی را ساخت که:
داده ها را از منابع مختلفی مانند بانک های اطلاعاتی و یا فایل ها جمع آوری کنند.
عناصری مثل جستجو، فروم، عضوییت، ورود و خروج کاربران، گالری عکس و ... ایجاد کرد.
سیستم پست الکترونیکی ایجاد کرد، فروشگاه آنلاین ساخت و به کاربران اجاز خرید داد و ...
به طور کلی میتوان گفت php برای وب سایت هایی مناسب است که با کاربران زیادی سر و کار داردند و به صورت مرتب به روز میشوند. شاید این نکته برای شما جالب باشد که بدانید Yahoo به عنوان یکی از هامیان php است و بسیاری از قسمت های خود را با زبان php ساخته است. از وب سایت های معروفی دیگری که از php استفاده میکنند میتوان به Google, flickr و Facebook اشاره کرد.

برنامه نویسی php معمولا به این صورت است که برنامه نویسان در یک کامپیوتر (بدون اتصال به اینترنت) برنامه خود را مینویسند، آزمایشات مقدماتی خود را روی آن انجام میدهند سپس آن را روی سرور منتقل میکنند. در بیشتر موارد برنامه نویس اطلاعات وب سایت را در داخل یک بانک اطلاعاتی قرار میدهید، اطلاعاتی مانند شناسه کاربران و کلمات عبورشان، اخبار و نوشته ها .... سپس با استفاده از php به بانک اطلاعاتی متصل میشوند و با اطلاعات آن کار میکنند. یکی از متداولترین بانک های اطلاعاتی که برای php مورد استفاده قرار میگیرد MySQL است. MySQL چندی پیش توسط شرکت Sun خریداری شد و در حال حاضر نسخه 5 آن آخرین نسخه ارایه داده شده می باشد.

 1.      طراحی وب سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

6.      طراحی وب سایت

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

9.      طراحی سایت تهران

10.  طراحی سایت

11.  طراحی وب سایت

12.  طراحی سایت شرکتی

13.  طراحی سایت فروشگاهی

14.  طراحی سایت تهران

15.  طراحی سایت

واقعیت های خطرناک در مورد اینترنت!


شبکه‌ای متشکل از شبکه‌های بی‌شمار که چه بخواهیم چه نخواهیم یکی از بخشهای مهم زندگی‌امان شده است، به گونه‌ای که برخی می‌گویند:” اگر اینترنت برای 5 ثانیه متوقف شود، قلب من هم از کار خواهد افتاد”. این جمله و این حالات تنها چیزی را که به یادمان می‌آورد واژه‌ نه چندان خوشایندی به نام “اعتیاد” است.

شبکه‌ای متشکل از شبکه‌های بی‌شمار که چه بخواهیم چه نخواهیم یکی از بخشهای مهم زندگی‌امان شده است، به گونه‌ای که برخی می‌گویند:” اگر اینترنت برای 5 ثانیه متوقف شود، قلب من هم از کار خواهد افتاد”. این جمله و این حالات تنها چیزی را که به یادمان می‌آورد واژه‌ نه چندان خوشایندی به نام “اعتیاد” است.
استفاده بیش از حد از هر چیزی نادرست است و افراط حتی بهترین و زیباترین چیزهای دنیا را نیز آلوده و خطرناک می‌کند. در رابطه با اینترنت هم باید دو روی سکه را دید. رویی منفی که بیشترین اثر را هم بر روی نوجوانان می‌گذارد و دارد کم کم به جایگزینی برای روابط انسانی تبدیل می‌شود، وجودش ارزشمند است، اما در عین حال کلی واقعیت و حقیقت تلخ هم همراهش دارد. در مطلب زیر به 10 تا از تلخترین واقعیت‌های استفاده از اینترنت می‌پردازیم.

 

هک کردن این روزها مثل آب خوردن شده است. افرادی هستند که براحتی اکانت شخصی شما را هک کرده و از آن سو استفاده می‌کنند. هرچقدر میزان استفاده از اینترنت بیشتر باشد به همین مراتب میزان نگرانی ما هم نسبت به تجاوز به حریم شخصی‌امان بیشتر می‌شود.
باز هم می‌گوییم افراط در استفاده از هر چیزی بد است. مطالعه‌ای نشان می‌دهد که اعتیاد به اینترنت به سیم کشی عصبی مغز انسان آسیب می‌زند. افراد در طول روز ساعتهای زیای را آنلاین می‌گذرانند که همین امر از کیفیت زندگی‌اشان می‌کاهد. پس از مواد مخدر و الکل، اینترنت اعتیاد آورترین چیز در دنیاست. کودکان زیادی را می‌بینیم که تقریبا تمام روز خود را به گونه‌ای با اینترنت می‌گذرانند و از تعاملات انسانی دوری می‌کنند.

متاسفانه قلدری مجازی تبدیل به ناراحت کننده‌ترین و نگران کننده‌ترین واقعیت برای کاربران اینترنتی شده است. این قضیه تنها به کودکان محدود نمی‌شود و بالغین بسیاری هستند که قربانی این نوع سو رفتار می‌شوند. متاسفانه این حرکت آنگونه که بیشتر نوجوانان فکر می‌کنند خنده‌دار نبوده و روزانه باعث ایجاد افسردگی در خیلی‌ها می‌شود. امروزه بیش از 90٪ نوجوانان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که خطر بیشتری از این بابت دارد متصلند.

باور این واقعیت شاید برای خیلی‌ها دشوار باشد، اما بدانید که مغز ما متشکل از میلیاردها یاخته عصبی بوده و ظرفیت حافظه ما بی نهایت است، اما تا زمانی که از آن استفاده شود. همگی باید بپذیریم که اینترنت فضایی را برای ما فراهم کرده است که دیگر نیازی به حافظه سپردن خیلی چیزها نیست. هر چیزی به ذهنتان می‌آید را تایپ کنید و آنرا بیابید.

شاید صحبت از این قضیه برای خیلی ها دشوار باشد و می‌توان گفت که در جامعه‌ای مثل ایران، بیشتر تلاش بر پنهان سازی این وقایع می‌شود. متاسفانه اینترنت را می‌توان وسیله‌ای بسیار مناسب برای سو استفاده‌های اینچنینی دانست. افراد زیادی هستند که از اینترنت برای پرداختن به امیال جنسی خود از روش نادرست استفاده کرده و دیگران را نیز گرفتار می‌کنند. روزانه تعداد بیماری‌های روانی ناشی از فاش شدن این مساله بسیار زیاد است.

رسانه‌های اجتماعی زندگی ما را نابود کرده و روز به روز بی اخلاقی را ترویج می‌دهند. تصور کنید نوجوانانی را که بیشتر زندگی خود را در اینترنت صرف می‌کنند، چه انتظاری می‌توان از این افراد در آینده و زندگی‌ای اخلاقی‌اشان داشت؟رواج بی عاطفگی، خشونت، بیخیالی و خیلی ویژگی‌های بد دیگر را می‌توان به گذراندن ساعتهای زیاد در اینترنت مرتبط دانست.

متاسفانه غلط و کوتاه نویسی مدتی است که رواج بسیاری پیدا کرده است. روزانه چشم ما با املای غلط واژگانی برخورد می‌کند که تا چند سال پش در نوشتن آنها هیچ مشکلی نداشتیم. حتما برای شما هم پیش آمده که زمان نوشتن یک لغت تردید کنید و املای آنرا چک کنید. متاسفانه این شک همیشگی دستاورد غلط نویسی اینروزها در فضای نت است.

  • اتلاف زمان با ارزش خود به کامنت گذاری

بیشتر اوقات افراد متوجه زمانی که به کامنت گذاری مشغولند نمی‌شوند. خیلی‌ها هستند که روی هر پست و تصویری کامنت می‌گذارند، حتی آنهایی که از نظر محتوا کاملا بی ارزش هستند. مواقع زیادی هم اتفاق می‌افتد که در کامنتها کار به فحاشی و هتک حرمت می‌رسد.

از خیلی جهات اینترنت به کاهش روابط رو در رو منجر شده است. افراد در حال حاضر زمان زیادی را به چت می‌گذرانند و برای دیدن یکدیگر و زمان گذاشتن برای اینکار چندان حوصله‌ای ندارند. این حالت زمانی به بدترین شکل ممکن خود می‌رسد که طرفین بدون شناخت یکدیگر مدت طولانی است که ارتباط آنلاین دارند. نشستن جلوی کامپیوتر و لپ‌تاپ جایگزین انجام خیلی کارهای جالبتر و بهتر در زندگی شده است.

تقریبا نیمی از ما زمان ارزشمند خود را با مرور صفحات وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازی، چت و کامنت گذاری می‌گذرانیم و نوجوانان در این بین بیشترین جمعیت را تشکیل می‌دهند و برای آنها یک روز پای اینترنت بودن تنها به اندازه یک ساعت جلوه می‌کند. شاید بتوان اینترنت را حرفه‌ای‌ترین و بزرگترین دزد زمان دانست. متاسفانه ساعت‌های زیادی از عمر ما در حال سپری شدن به بطالت است و هیچ تضمینی برای خوب بودن آینده‌ای که قرار است در دست ما باشد وجود ندارد.

 

منبع : تازه‌های تکنولوژی

طراحی وب سایت با ساختار سئو


آیا وب سایت شما، ساختار سئو دوستانه ای دارد؟ابتدا باید بیان کنیم طراحی وب سایت با ساختار سئو دوستانه و سئو کاملا متفاوت می باشد. ممکن است وقت زیاد، تلاش و هزینه بالایی را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام داده باشید اما اگر سایتتان ساختار سئو دوستانه نداشته باشد پس تمام کارهایی که انجام داده اید بی فایده است.

5 راه ساده طراحی وب سایت با ساختار سئو دوستانه

آیا وب سایت شما، ساختار سئو دوستانه ای دارد؟

ابتدا باید بیان کنیم طراحی وب سایت با ساختار سئو دوستانه و سئو کاملا متفاوت می باشد. ممکن است وقت زیاد، تلاش و هزینه بالایی را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام داده باشید اما اگر سایتتان ساختار سئو دوستانه نداشته باشد پس تمام کارهایی که انجام داده اید بی فایده است.

طراحی وب سایت با ساختار سئو دوستانه:

  1. ساختار URL: یک سایت با ساختار URL قابل خواندن مهمترین بخش از On-Page SEO می باشد و باعث زنده نگه داشتن وب سایت خواهد بود.
  2. Canonicalization: گوگل کپی از محتوای وب سایت را دوست ندارد. شما مجبور هستید در طراحی وب سایت خود بین داشتن یک وب سایت با دامین www یا non-www یکی را انتخاب کنید. پس از آنکه یکی از آنها را انتخاب کردید آن یکی را فوروارد کنید.
  3. محتوای قابل ایندکس شدن در موتورهای جستجو : اگر موتورهای جستجو نتوانند محتوای دورن وب سایت را ببینند پس آنها اینکدس نخواهند شد. همیشه به این نکته توجه کنید که موتورهای جستجو در مقابل پیدا کردن فایل های فلش کور هستند و وقتی می توانند تصاویر یا ویدئو ها را پیدا کنند که آنها شامل تگس و توضیحاتی درباره معرفی آنها به موتورهای جستجو باشند.پس بهتر است اکثر محتوای وب سایت خود را html بگذارید.
  4. سایت مپ: سایت مپ یکی از بهترین روش ها برای منتشر کردن محتوا و ایندکس شدن آنها نزد موتورهای جستجو می باشد.
  5. سرعت لود وب سایت: داشتن یک سایت با لود زیاد به راحتی باعث از دست رفتن کاربران درون وب سایت و گرایش آنها به سایت های رقیبانمان خواهد شد. ار امروز هر کاری را برای افزایش سرعت لود وب سایت انجام دهید.

 

منبع : نوین مارکتینگ